BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 30, 2009

Konsep Blog Saya

"Mati itu pasti" adalah konsep blog saya. Buat pengetahuan pembaca, blog ini sebagai salah satu peringatan, medium perkongsian dan sebaran kebaikan serta sebagai medium dakwah di alam maya ini. Selain itu, kewujudan laman web atau pun blog ini juga telah memberi ruang yang lebih luas untuk saya melontarkan pandangan atau idea-idea bernas tentang pelbagai isu yang berkaitan dengan politik, sosial, ekonomi dan sebagainya.


Sebenarnya, kewujudan blog ini telah banyak membantu saya dalam melatih kemahiran penulisan saya. Alhamdulillah, kini telah ramai yang mempunyai blog sendiri. Saya rasa gembira sekali. Matlamat kewujudan blog ini secara umumnya telah tercapai. Harapan saya agar sahabat-sahabat bacalah blog ini dengan niat ikhlas untuk mendapat ilmu dan kebaikan. InsyaAllah sahabat-sahabat akan meperolehi ganjaran daripada-Nya.


Saya memohon berbanyak kemaafan andaikata dalam blog sy ini terdapat tulisan yang melukai dan meyakiti mana-mana pembaca. Semoga Allah merahmati kalian.Tidak lupa juga saya sangat menghargai komen dan pandangan daripada kalian. Semoga Blog ini sentiasa membawa manfaat kepada pembaca sekalian.

0 comments: